اهمیت اصول اولیه مدیریت رخداد17
نوشته شده توسط : فاطمه اکبری

بیان مشکلات بدون نیاز به اطلاعات تخصصی
هسته اصلی مدیریت رخداد، مفهوم Service Desk است که نقطه‌ی اتصال به مشتری می‌باشد. اساساً، انتخاب نوع نیاز و تخصص لازم برای حل مشکل مشتری نباید به خود آنها سپرده شود در واقع نیازی نیست مشتری از نوع مشکل و رخداد خود مطلع باشد. اینکه این مشکل و رخداد از چه نوعی است و چه کسی باید چه راه‌ حلی را برای آن در نظر بگیرد به عهده‌ی Service Desk و فرایند مدیریت رخداد است. این امر بسیار مهم و حیاتی است، زیرا نمی‌توان همیشه از مشتری انتظار داشت که بداند تکنولوژی مورد استفاده چگونه کار می‌کند.

تصور کنید که یک فرد عادی هستید که در یکی از قسمت‌های داخلی بدن خود احساس درد می‌کنید، طبیعتا شما به یک پزشک عمومی و یا به بخش اورژانس یک بیمارستان مراجعه خواهید کرد و در صورت تشخیص پزشک به متخصص ارجاع داده خواهید شد. از یک فرد عادی انتظار نمی‌رود که با مشاهده‌ اندک نشانه‌ای از بیماری یا درد، توان تشخیص بیماری و انتخاب متخصص مورد نظر را داشته باشد.

رعایت اصول اولیه‌ Service ِDesk برای حصول اطمینان از مدیریت موثر رخدادها ضروری است. تطبیق تماس‌ها یا درخواست‌های جدید با موارد قبلی به منظور اطمینان از هدر نرفتن وقت کارشناسان از جمله‌ این اصول اولیه می‌باشد. امروزه، به جای مکالمه با مشتریان و پیگیری درخواست‌های آن‌ها، روال ثبت درخواست‌ها به کمک نرم‌افزارهایی مانند دانا پُرو با قابلیت‌هایی نظیر مدیریت درخواست‌ها و مدیریت تغییرات بسیار رایج و متداول است.

داشتن یک تقویم آنلاین ایرانی با یار
تبدیل تقویم های خود را به ما یعنی سامانه یار بسپارید.
کسب اطلاعات در خصوص امروز تاریخ چندم است با تقویم ایرانی یار
منبع این مطلب از وبلاگ های سایت یار




:: برچسب‌ها: تقویم فارسی یار ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: