نوشته شده توسط : فاطمه اکبری

برگه ها و مدارک بی اهمیت را دور بریزید.

اینکه هر کاغذی به دستتان رسید را ذخیره کنید، منطقی نیست. نگاه کنید که آیا برگه ای که پیش رویتان است محتوای ارزشمندی دارد؟ آیا با پروژه ای مرتبط است؟ و یا در آینده مورد نیازتان قرار خواهد گرفت؟ این برگه ها و اسناد غیر قابل استفاده فقط شما را سردر گم می کند و چون اتلاف زمان برای پیدا کردن برگه ای که واقعا مهم است، نتیجه دیگری ندارد.
 
 
پوشه ها و پرونده های مختلف را گروه بندی کنید.

پرونده هایی که مرتبط به یکدیگر هستند را در یک فایل قرار دهید و اسمی برای آن انتخاب کنید که معرف محتوای آن باشد. حتی می توانید از کد رنگ (کالر کدینگ) برای دسته بندی پرونده ها استفاده کنید تا در یک نگاه به راحتی گروه مورد نظر را پیدا کنید.
 
پرونده های مرتبط به هم را یکجا نگهداری کنید.نامه های مرتبط به هم، اسناد پروژه ای مشخص، صورت جلسه مشتریان و یا اسناد و قراردادها را کنار هم در یک پوشه قرار دهید. با این کار به راحتی می توانید برگه مورد نظرتان را از میان انبوه کاغذهای بایگانی آنلاین شده پیدا کنید.
 
برگه های مربوط به وظایف انجام شده را از برگه های وظایف ناتمام جدا کنید.

اینکه روی میز کارتان پر باشد از برگه های مربوط به کارهای ناتمام، اصلا انرژی خوبی روی میز کارتان به گردش درنمی آورد. سعی کنید در بازه های زمانی مشخص، میز کارتان را بررسی کنید و اسناد و پرونده های ناتمام یا تمام شده را تفکیک و به محل بایگانی برگه هایتان منتقل کنید. برای یکپارچه سازی و مدیریت بهتر اسناد و مدارک نرم افزار هایی نظیر نرم افزار بایگانی ، اتوماسیون آنلاین و…  تولید شده اند که در این زمینه نقش به سزایی دارند.


پوشه ها بیش از ظرفیت شان پر نکنید.

اگر تعداد زیادی برگه یا پرونده را در یک پوشه قرار دهید، روند بایگانی را از حالت منظم و منطقی خود خارج می کنید. بهتر است آن را دسته بندی کنید و به زیرگروه های کوچکتری تقسیم کنید. مثلا موضوعات را الفبایی جدا کنید یا پرونده ها را بر حسب سال و …
هدف از این کار داشتن یک فهرست مرتب از اسنادی است که بایگانی کرده ایم. به گونه ای که هر پوشه در برگیرنده پرونده های مشخصی باشد. دقت کنید اگر قرار است در یک پوشه کمتر از پنج سند یا برگه قرار گیرد، از تشکیل آن صرف نظر کنید.

برای تبدیل تاریخ، کسب اطلاعات در خصوص تقویم انلاین و ... می توانید وارد سایت جذاب یار شوید و نهایت لذت را ببرید.

منبع: https://blog.yar.cloud/%d8%a8%d8%a7-%d9%88%d9%82%d8%aa-%d8%b9%d9%85%d9%84%db%8c%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%b5%d8%b1%d9%81%d9%87%e2%80%8a%d8%ac%d9%88%db%8c%db%8c%e2%80%8a%d8%b4%d8%af%d9%87-%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%b7-%d8%b3%d8%a7/

 



:: برچسب‌ها: تقویم یار , تبدیل تاریخ تولد به شمسی , تبدیل تاریخ تولد به میلادی , یار ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فاطمه اکبری

وظایف بازاریاب حضوری چیست؟

 

یافتن مشتری های احتمالی

تحقیقات انجام شده نشان میدهد که وقتی از بازاریاب های حضوری می پرسند بزرگترین دغدغه آنها چیست ؟ پاسخ 42 % آنها پیدا کردن مشتری های احتمالی است. اگر کسی برای صحبت کردن وجود نداشته باشد ، دیگر مهارت های شما در نرم افزار فروش اهمیتی ندارد زیرا هیچ شخصی وجود ندارد که بتوانید توانایی های خود را بروز دهید.

مدیریت مشتری ها

شما مشتری های خود را چگونه پیگیری می کنید؟ در هر زمانی ، قیف فروش در بازاریابی (sales funnel) شما می تواند از صدها مشتری احتمالی به هزاران مشتری تبدیل شود. قیف فروش که اصطلاحا به آن قیف درامد یا قیف بازاریابی هم می گویند پروسه ای است که در آن مشتری های احتمالی را به خریدار های واقعی تبدیل می کنیم. به بیانی ساده تر قیف فروش به ما یاد میدهد برای اینکه مشتری احتمالی به خریدار تبدیل بشود یک پروسه و فرایند را باید طی کند که به قیف فروش تشبیه داده شده است .

وقتی برخی افراد می گویند: « ماه بعد با من تماس بگیرید» یا چیزهایی از این قبیل که نشان می دهد آنها در حال حاضر تمایلی به خرید کردن از شما ندارند ، شما اطلاعات آنها را چگونه جمع آوری می کنید؟ برای اینکه فراموش نکنید ماه بعد مجددا به آنها زنگ بزنید چه کار می کنید؟

یک اصطلاحی است که می گوید : «همه مشتری های راغب شبیه هم نیستند » و این کلا درست است. باتوجه به اینکه مشتری های راغب انواع مختلفی دارند ، شما به عنوان یک فروشنده یا بازاریاب حتما باید بدانید که این مشتری های احتمالی را چگونه مدیریت کنید ، در این صورت شما زمان خود را به درستی و برای افراد درستی صرف می کنید درنتیجه آمار فروش و معاملات شما افزایش خواهد یافت.

فرایند و روش مدیریت مشتری های راغب (lead) چیزی است که موجب موفقیت تیم فروش می شود. در واقع میتوان اینطور بیان کرد که هدف تیم مدیریت این است که جزئیات کارامد هر مشتری بالقوه را به سرعت پیدا کنند و سپس بتوانند از این اطلاعات برای افزایش فروش خود استفاده کنند. شما می توانید تمام این کارها را در اپ رخش انجام دهید!

گزارش فروش

بازاریاب ها درگیر کارهای بسیاری هستند که اکثر آنها نیز مهم هستند. چگونه متوجه می شوید در کاری که انجام میدهید به اندازه کافی موثر هستید یا خیر؟ اصلی ترین معیارهای شما برای پیگیری مشتریان چیست؟ در اینجا چند تا از مهم ترین معیارهایی که باید آنها را در لیست کارهای خود داشته باشید وجود دارد:

– هماهنگ بودن عملکرد تیم با قیف فروش شما

– عملکرد تیم و بهترین زمان پیگیری مشتری های راغب

– تعداد تلاش هایی که برای جذب مشتری ، کسب درامد و فروش انجام می شود

برای داشتن یک تقویم آنلاین یا تاریخ امروز در ایران و تقویم تاریخ امروز کافیست به سامانه یار وارد شوید و نگرانی از بابت زمان و مکان نداشته باشید. 


:: برچسب‌ها: تقویم یار , تبدیل تاریخ تولد به شمسی , تبدیل تاریخ تولد به میلادی , تقویم انلاین , یار ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فاطمه اکبری

از زمان های قدیم تقویم نام های متفاوتی مانند گاه نامه، سال نامه و یا سال نما داشت که از آن در همان ابتدا برای محاسبه کردن و نمایش دادن روزهای یک سال استفاده می کردند. تقویم ها که تاریخ پیشینه آن ها به 1000 یا 3500 سال قبل بر می گردد امروزه دارای نوع های مختلفی می باشد که داشتن اطلاعاتی جامع درباره هریک خالی از لطف نیست. وقتی زندگی بشر از آن قدیمی بودن و یکنواختی درآمد تقویم ها برای نظم دادن و سازماندهی آینده انسان ها به وجود آمد. تقویم قمری ابتدایی ترین تقویم بشر می باشد که بعد از آن تقویم خورشیدی پدید آمد. اگر شماهم کنجکاو هستید در مورد زمان پیدایش تقویم ها و تاریخ ها اطلاعات مفیدی کسب کنید کافیست در ادامه با ما همراه باشید. 

مزایای تقویم هجری شمسی

تقویم هجری شمسی که امروزه ما و کشور افغانستان از آن استفاده می کنیم هم از لحاظ نجومی و هم از لحاظ طبیعی یکی از بهترین و دقیق ترین تقویم های جهانی می باشد. چون این تقویم نسبت به سایر تقویم ها دارای دلیل های زیادی می باشد که همین دلیل ها باعث برتین بودن آن شده است. به همین دلیل در ادامه کمی در مورد شایع ترین مزایای تقویم هجری شمسی صحبت کرده ایم تا اطلاعاتتان از تقویم هجری شمسی کامل تر از قبل شود. 

•مدت زمان سال شمسی و کبیسه های تقویم شمسی دقیقا بر مبنای محاسبه های نجومی تعیین شده است. حتی می توان گفت که در تقویم هجری شمسی ممکن است به جای هر چهار سال کبیسه داشتن هر پنج سال کبیسه داشته باشیم. اگر یک تقویم سال های کبیسه 5 ساله داشته باشید فصل ها و ماه ها طبیعی تر و دقیق تر می شوند.

•تعداد روز ماه های تقويم هجری شمسی مبنای نجومی و طبيعی دارد. به عبارتی صریح تر تعداد روزهای ماه ها با مدت حركت ظاهری غير یكنواخت مركز خورشيد روز دايره البروج و عبور از دوازده صورت فلكی منطقه البروج هماهنگی كامل دارد.

•شروع سال تقويم هجری شمسی با سالگرد تولد بهار و آغاز شكوفایی دوباره طبيعت شروع می ‌شود. از این رو در تاریخچه تمام تقویم های جهان تقویمی که شروع سال آن با بهار باشد وجود ندارد به همین دلیل تازگی در سایر تقویم های دیگر نیست. 

برای کسب اطلاعات مفید در خصوص تاریخ آنلاین امروز، تاریخ تولد به میلادی و ... کافیست وارد سامانه یار شوید. 

منبع: https://calendar.yar.cloud/date-converter

 


:: برچسب‌ها: تقویم یار , تبدیل تاریخ تولد به شمسی , تبدیل تاریخ تولد به میلادی , یار ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فاطمه اکبری

سال رومي يا اسكندري چه مي باشد؟

سال رومي يا اسكندري نيز يكي ديگر از سال ها مي باشد كه مبدا آن روز دوشنبه سال 312 قبل از ميلاد مي باشد كه اين تاريخ مصادف با ابتداي سلطنت نيكانو، جانشين اسكندر بوده است. نامي كه براي اين سال انتخاب شده است به دليل علماي اسكندريه مي باشد كه آن را پايه گذاري كرده اند. ماه هاي اين سال عبارت است از كانون دوم (31 روز)، شباط (28 روز)، آذار (31 روز)، نيسان (30 روز)، اياز (31 روز)، حزيران (30 روز)، تموز (31 روز)، آب (31 روز)، ‌ايلول (30 روز)‌، تشرين اول (31 روز)، تشرين دوم (30 روز) و كانون اول (31 روز). 

سال جلالي چيست؟

به سال جلالي در زمان هاي قديم ملك شاهي يا سلجوقي نيز مي گفتند كه مبدا آن روز جمعه دهم ماه رمضان 471 هجري قمري مطابق با پانزدهم آذرماه 1295 رومي و سال 1078 ميلادي است. 

وجود چندين نوع تقويم در ايران 

در تاريخ ايران چندين نوع تقويم وجود دارد كه همين امر تبديل به يكي از مهم ترين مسائل در مورد بررسي تاريخ هاي مربوط به ايران شده است. چون وجود چندين نوع تقويم تحقيق هاي تاريخي را بسيار مشكل كرده است. در حقيقت تبديل هجري قمري، هجري شمسي، انواع ميلادي يا شهرياري و ... براي يافتن يك زمان تاريخي براي محققين بسيار مشكل شده است. ايراني ها در سال هاي بسيار دور هم با صورت هاي فلكي آشنا بودند و از اين طريق زمان ها را متوجه مي شدند اما آشنايي با صورت هاي فلكي كمي دشوار بود از اين رو تقويم ها پديد آمدند.

در حقيقت كشور ايران به دليل دارا بودن آب و هواي خوب و چهار فصلي اش توانسته تقويم هايي را تنظيم كند كه در رويداد هاي كيهاني حداكثر انطباق را داشته باشد. اين امر در نهايت منجر به ايجاد و بهره برداري از تقويم و نظام گاه شماري كاملا علمي شده بود كه در اخر با ايجاد و تنظيم تقويم ايراني به حداكثر دقت ممكن براي تطبيق تقويم قراردادي با تقويم طبيعي دست يافتند. 

اگه به دنبال اگاهي از ديگر تقويم آنلاين ها  يا تاريخ دقيق امروز و ... هستيد كافيست وارد سايت يار شويد و نگراني از بابت تاريخ و زمان نداشته باشيد.

 



:: برچسب‌ها: تقويم يار , سایت یار , تقویم فارسی یار , تقویم انلاین یار , تبدیل تاریخ با یار ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فاطمه اکبری
اهمیت وجود تقویم در زندگی
استفاده از تقویم آنلاین یا تقویم کاری تا چند سال پیش آنقدرها باب نبود و از آن ممکن بود افراد تنها برای دانستن رویداد ها استفاده کنند. اما امروزه نحوه استفاده چه از تقویم خانگی و چه از تقویم آنلاین متفاوت شده است به طوری که افراد برای نظم دادن به کار های خود از ان استفاده می کنند. ممکن است اینکه امروز در چه روزی هستیم و فردا چه روزی هست برای خیلی از افراد مهم نباشد اما این امر برای افرادی که برای آینده خود برنامه دارند و می خواهند قله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کنند مهم است که امروز چه روزیه و فردا چه روزی می باشد. اما باید بدانید که بر اساس همین امر می توانیم بسیاری از ارزش ها، اولویت ها و سبک زندگی افراد را شناسایی کنیم و بدانید هرکس چگونه از وقت و زندگی خود به بهترین نحو ممکن استفاده می کند. شما حتی با استفاده از تقویم آنلاین می توانید رویداد هایی که می خواهید در آینده برای آن کاری انجام دهید را ذخیره کنید. به عبارتی ساده تر با مشخص کردن یک تاریخ در یک تقویم خوب مانند تایم و یار می توانید همانند یک آلارم از آن برای به یاد داشتن تولد یک فرد و ... استفاده کنید.
درباره تقویم آنلاین یار
تقویم یار یک نرم افزار ابری با قابلیت های فراوان می باشد که امروزه در اختیار مردم گذاشته شده است. برای این برخی از افراد دست به ساخت تقویم هایی مانند یار زده اند تا هیچ فردی هیچ کمبودی را در تقویمی که استفاده می کند نداشته باشد. به عبارتی ساده تر اگر به سراغ تقویم یار بروید نه تنها هیچ چیزی را در زندگی خود دیگر فراموش نمی کنید بلکه می توانید با برنامه ریزی اصولی به قله های پیشرفت دست پیدا کنید. تقویم آنلاین یار دارای ویژگی های متعددی می باشد که در ادامه برای آگاهی بیشتر در مورد این تقویم برخی از بهترین ویژگی های آن را برایتان مطرح کرده ایم:
پشتیبانی از منطقه زمانی
امکان تعریف رویداد خصوصی
امکان تعریف رویداد عمومی با قابلیت ارسال دعوتنامه
پشتیبانی از تبدیل خورشیدی و میلادی و بلعکس
پشتیبانی از تبدیل شمسی و قمری و بلعکس
قابلیت به اشتراک گذاری رویدادها
امکان ثبت یادآوری های مهم
امکان ثبت یادداشت های روزانه
قابلیت دعوت افراد به رویداد و مدیریت آن ها
امکان تعریف مکان رویداد را بر روی نقشـه
امکان پیدا کردن دوستان خود در تقویم و دعوت آنها به رویداد ها و جلسات
دارای نمای متنوع
برای کسب آگاهی بیشتر در خصوص تبدیل تاریخ شمسی به میلادی  و ... می توانید وارد سایت یار شوید و نهایت بهره را ببرید.


:: برچسب‌ها: تقويم يار , سایت یار , تقویم فارسی یار , تقویم انلاین یار , تبدیل تاریخ با یار ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فاطمه اکبری
تقویم چیست؟
تقویم یک ابزاری می باشد که در آن می توانید رویداد های مهم پیش رو را بررسی کنید و برای آینده خود برنامه بچینید. اولین تقویمی که پدید آمد مربوط به مصریان بود که حدود 1500 سال امروزه قدمت دارد. اگر بخواهیم به صورت علمی تر بگوییم برای چه از تقویم باید استفاده کنید می توان گفت که از تقسیم برای تقسیم زمان در روزها، ماه ها و سال ها می باشد که می توان در آن برای آینده خود برنامه ریزی کرد و به زندگی نظم داد. در حقیقت اگر شما از یک تقویم آنلاین استفاده کنید می توانید در هر مکان و هر زمان به برنامه های روزانه خود نظم دهید. همچنین می توانید از تقویم ها برای آگاهی از مراسم های مذهبی و تاریخی نیز مطلع شوید.
انواع تقویم در ایران
  • تقویم میلادی
تقویم میلادی که یکی از بهترین تقویم های ایرانی می باشد بر اساس حرکت خورشید پایه گذاری شده است. این سیستم تقویمی کمی پیچیده می باشد و به همین دلیل ممکن است در حین بررسی یا برنامه ریزی در آن دچار مشکل شوید.
  • تقویم هجری شمسی
تقویم هجری شمسی نیز یکی دیگر از تقویم های ایرانی می باشد که از آن به عنوان کامل ترین تقویم ایرانی نام برده می شود. اساس پایه گذاری این نوع تقویم نیز بر اساس فصل ها و چرخش زمین به دور خورشید می باشد. از این رو می توان گفت که استفاده از این تقویم راحت و آسان می باشد چون بهترین راه برای شمارش روز ها است.
برای کسب اطلاعات بیشتر مانند تبدیل تاریخ و ... مد نظرتان به این سایت آنلاین وارد شوید تا بهترین ها را تجربه کنید. 
 


:: برچسب‌ها: تقويم يار , سایت یار , تقویم فارسی یار , تقویم انلاین یار , تبدیل تاریخ با یار ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 تير 1400 | نظرات ()