نوشته شده توسط : فاطمه اکبری

اهمیت هدف در تدوین پرسونا
مهمترین چیزی که در تدوین پرسونای مخاطب باید به آن توجه کنید هدف است. توجه داشته باشید که با اهداف مختلف پرسونا نیز تغییر می‌کند. برای مثال شما یک کارگاه تولید کفش دارید. تصمیم گرفته‌اید کفشی برای خانم‌های جوان تولید کنید، در زمانی دیگر ممکن است شما بخواهید برای کودکان یا آقایان سالخورده کفش طراحی کنید. پس در هر هدف پرسونا تغییر می‌کند.

نکته مهم در تعیین هدف
چیزی که ما بیان کردیم تعیین یک هدف به صورت کلی بود. برای تدوین پرسونا هدف‌های شما باید شفاف‌تر و جزئی‌تر باشند. برای مثال من می‌خواهم کفشی برای دختران جوان برای استفاده روزمره طراحی کنم. می‌خواهم طراحی این کفش طوری باشد که افرادی مثل خواهر جوانم به آن نیاز داشته باشند. میخواهم کفش را در اینترنت بفروشم . پرسونا بر اساس هدفی این چنینی تنظیم می‌شود.

درک مخاطب
طراحی پرسونا باعث می‌شود که شما بتوانید به نیازها، اهداف و آرزوهای مخاطبان پی ببرید. در ادامه با شناخت دقیق مخاطبان می‌توانید تمام قسمت‌های بیزنستان را متناسب با آن‌ّها طراحی کنید. محتوای مناسب و مرتبط برایشان تولید کنید، رابط‌های کاربری را به بهترین شکل طراحی کنید و محصولاتی تولید کنید که دقیقا متناسب با نیاز آن‌ها باشد. می توانید برای نگه داری این اطلاعات از سیستم بایگانی کمک بگیرید.

افزایش فروش
طراحی پرسونا باعث می‌شود که به نقشه سفر مشتری هم دیدگاه بهتری پیدا کنید و بفهمید مخاطبان چه زمانی عمل خرید را انجام داده و تبدیل به مشتری شما می‌شوند. مثلا شاید شما مشتری بالقوه‌ای داشته باشید که قبل از خرید کردن، ساعت‌ها در اینترنت به دنبال محصول مورد نظرش بگردد و نقاط قوت و ضعف برندهای مختلف را باهم مقایسه کند؛ پس باید برای این مشتری به اندازه کافی محتوای مناسب و کاربردی تولید کرده باشید.

با یار بهترین تقویم آنلاین و داشته باشین.
دنبال یه دبیرخانه آنلاین خوب هستین؟
خواندن ادامه این مطلب جذاب


:: برچسب‌ها: تقویم ایرانی یار ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فاطمه اکبری

۸- بر طراحی کمپین ایمیل مارکتینگ تمرکز کنید
طراحی ایمیل در موفقیت کمپین ایمیل مارکتینگ تأثیر بسزایی دارد. اگر ایمیل شما طراحی بدی داشته باشد، تأثیر سوء بر رفتار مخاطبان شما می گذارد. از آنجایی که جمع کثیری از مخاطبان شما احتمالاً ایمیل شما را بر روی گوشی موبایل خود باز می کنند پس باید طراحی ایمیلتان ریسپانسیو باشد تا در گوشی های موبایل به خوبی نمایش داده شود.

جالب توجه است بدانید که ایمیل های خوب ایمیل های هستند که بیشتر متن دارند تا عکس. شکی در آن نیست که عکس در جذابیت ایمیل تأثیر مثبت دارد اما بسیاری از مخاطبان امکان نمایش عکس ها را در ایمیل غیر فعال می کنند، پس باید ایمیل شما با وجود چنین نکته ای بتواند هدف خود را به مخاطب هدف برساند.

تبدیل تاریخ میلادی هاتونو کجا انجام میدین؟
دنبال یه نرم افزار دبیرخانه خوب و حرفه این؟
برای کسب اطلاعات در خصوص ارسال فکس آنلاین و ... فقط کافیه یه سر به وب سایت یار بزنید.
خواندن ادامه این مطلب با یک کلیک


:: برچسب‌ها: کمپین ایمیل مارکتینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فاطمه اکبری

۴) بازاریابی آنلاین شبکه های اجتماعی
بازاریابی رسانه‌های اجتماعی (SMM) یکی از روش‌های دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شود. در صورت بازاریابی مناسب در این شبکه‌ها، می‌توانید حجم زیادی از مخاطبان را جذب کرده و به کسب‌وکار خود رونق ببخشید. با توجه به فعالیت بخش زیادی از جامعه در پلتفرم‌های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام، توئیتر و … حضور و بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی، تقریبا برای هر کسب‌وکاری مفید واقع خواهد شد؛ اما باید در نظر داشته باشید که SMM یک کانال فروش مستقیم نیست و تنها ابزاری است برای کمک به فروش بیشتر، درواقع فروش را مستقیما انجام نمی‌دهد و نیاز به زمان دارد؛ بنابراین، پیش از استفاده از این روش باید اهداف و نیازهای خود را بررسی کرده و سپس تصمیم بگیرید.

دنبال یه دبیرخانه آنلاین خوب هستین؟
تقویم فارسی آنلاین حرفه ای می خواین؟
چرا برای تبدیل تقویم  شمسی به میلادی و ... تون سراغ یار نمیرین؟ یه تقویم همه کاره است.
خواندن ادامه


:: برچسب‌ها: بازاریابی اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فاطمه اکبری

4. یکپارچه شدن با برند
برند شما اکنون آماده است که با هر جنبه از شرکت شما به صورت یکپارچه در آید. کسب و کارهای کوچک دستی در این زمینه دارند، زیرا که تعداد کارمندان آنها اندک است و فرصت شخصی سازی بیشتری با مشتریان و مخاطبینتان دارید. می توانید در این مورد از نرم افزارهای سازمانی کمک بگیرید.

شما میتوانید به اندازه کافی و لازم به کارمندانتان آموزش دهید و مطمئن شوید که هر کسی دقیقا مطابق با برند شما کار میکند. آیا این نکته مهمی است؟ بگذارید که در اینجا با ذکریک مثال واضح از خدمات این موضوع را به شما توضیح دهیم.

اگر کسب و کار شما در تلاش است که یک برند «حرفه ای» و «تمیز» را داشته باشد، باید به کارمندان خودتان درباره تمیزی بودن محیط و مناسب بودن لباس های کارشان هشدار دهید تا سبب گیج شدن مخاطبین نگردید. آموزش مناسب کارمندان کمک قابل ملاحظه ای به شما و هر کسی که از این برند استفاده میکند می دهد.

برنامه ریزی با بهترین و راحت ترین تقویم آنلاین، یار
درباره دبیرخانه آنلاین چی میدونین؟ سایت یار رفتین تاحالا؟
برای کسب اطلاعات در خصوص نرم افزار فکس و ... کافیه یه سر به سامانه یار بزنین
با یک کلیک ادامه این مطلب و بخونین


:: برچسب‌ها: تبدیل تاریخ با یار ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فاطمه اکبری

2- خدمات رسانی و پشتیبانی از کاربران
در راهنمای خرید نرم افزار فروش مانند راهنمای خرید هر نرم افزار دیگری، مساله خدمات پس از فروش شرکت تولید کننده جایگاه ویژه‌ای دارد. برای خرید نرم افزارهای مدیریت کسب و کار مانند باشگاه مشتریان، نرم افزار CRM و نرم افزار ثبت خرید و فروش حتما باید کیفیت خدمات پس از فروش شرکت سازنده آن نرم افزارها را هم مدنظر قرار بدهید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های خرید نرم افزار فروش خوب و حرفه‌ای این است که شرکت تولیدکننده‌اش بهترین خدمات را به شما ارائه کند. امکان شخصی سازی آن، ارائه آپدیت‌های منظم، حل مشکلات احتمالی پس از خرید و … جزو وظایف شرکت‌های تولید کننده است. بنابراین، در این مورد کاملا اطمینان حاصل کنید.

فرقی ندارد که شما به دنبال نرم افزار فروش بلیط سینما یا کنسرت هستید یا قصد خرید نرم افزار فروشگاهی یا نرم افزار فروش تلفنی را دارید، به هر حال باید این خدمات را دقیق بررسی کنید. یک فروشگاه لباس برای خرید نرم افزار فروش لباس و پارچه و پوشاک، باید تحقیق کند که شرکت تولید کننده آن نرم افزار چه نوع خدماتی را ارائه می‌کند و این را به عنوان یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین نرم افزار فروش برای مغازه خودش درنظر داشته باشد.

تاحالا از تقویم آنلاین یار استفاده کردین؟
دنبال یه نرم افزار دبیرخانه خوب هستین؟
با یار میتونین تمامی تاریخ میلادی به شمسی و کارهای زمان بندی تونو به راحتی انجام بدین.
خواندن ادامه این مطلب 


:: برچسب‌ها: سایت اینترنتی یار ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 شهريور 1401 | نظرات ()