نوشته شده توسط : فاطمه اکبری

مسئولیت پذیری و تعهد
مسئولیت واژه بسیار پرباری برای یک فروشنده است. می توان از جنبه تعهد فروشنده نسبت به مشتری، به آن نگاه کرد و یا به این اندیشید که فروشنده باید مسئولیت شکست ها و پیروزی ها در فروش را بپذیرد. در هر دو شرایط یک نیروی فروش خوب به خوبی می داند باید از قدرت روحی خوبی برخوارد باشد که بتواند عواقب اتفاقات را به آسانی پذیرا باشد و در شرایط لازم برای جبران وضعیت وارد عمل شوند. علاوه بر این، از آنجایی که مشتری قلب تپنده تمامی کسب و کارهاست، فروشنده باید با تمام وجود سعی در براوردن خواسته های او داشته باشد.

تداوم
تداوم در فروش بدین معنی است که بدانید کجا پیگیر فروش باشید و چه زمانی عقب نشینی کنید تا بیش از حد مشتری را تحت فشار نگذارید. ترغیب بدون تداوم نمی تواند منجر به فروش شود، چراکه دستیابی به اهداف فروش همیشه مانند یک نبرد بسیار طولانی و سخت است و به یک شخص پایدار نیاز دارد.

علاوه بر این فروشنده ای که پشتکار بالایی دارد، رد شدن از سمت مشتری را یک عدم موفقیت در نظر نمی گیرد. برای برخی از افراد فقط زمان یا شرایط مناسب خرید فرا نرسیده است. بنابراین نباید توانایی فروشنده برای عدم فروش زیر سوال برود. یک فروشنده ماهر دید خود را مثبت اندیشانه تغییر می‌دهد و به سادگی به سمت فروش بالقوه بعدی حرکت می‌کند. این پایداری همان چیزی است که باعث می‌شود فروشندگان بزرگ سریع‌تر به اهداف خود برسند و به طور مداوم در افزایش فروش خود پیشرفت کنند.

تقویم آنلاین یار بهترین و به روز ترین تقویم ایرانی
درباره فکس اینترنتی و ... سوال دارید؟ پس سایت یار برای چیست؟
خواندن ادامه این مطلب با کلیک در اینجا 


:: برچسب‌ها: تقویم ایرانی یار ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فاطمه اکبری

6. خطای املایی و نگارشی نداشته باشید.
رزومه تان را چندین بار بخوانید و از کس دیگری هم بخواهید که اینکار را انجام دهد و هر خطایی که در تایپ رزومه یا در جمله بندی ها دارید، اصلاح نمایید.
خیلی بد است که شما در کارتان حرفه ای باشید و به خاطر یک غلط املایی کوچک، شانس انتخاب برای مصاحبه کاری را از دست دهید. ا گر سهواً مرتکب این اشتباه شوید نشان دهنده بی دقتی شما است که نتوانسته اید دو صفحه متن را به درستی چک کنید. گاهی اوقات هم خودتان متوجه خطای رزومه نمی شوید و اصلاً آن اشتباه به چشم تان نمی آید؛ به همین علت اگر فرصت شغلی مهمی به دست آورده اید، حتماً از دوست خود یا یکی از اعضای خانواده بخواهید که متن رزومه تان را چک کند.

بدون شک یک رزومه قوی و بی عیب، می تواند فرآیند جستجوی شغلی شما را ساده تر کند و به شما کمک کند تا نقاط قوت خود را به خوبی به نمایش بگذارید و یک قدم بیشتر به کار رویایی تان نزدیک تر شوید و در آزمون استخدامی قبول شوید.

نرم افزار فروش یار چطور نرم افزاریه؟
دوست دارید یک تقویم آنلاین کاری و حرفه ای داشته باشید؟
نرم افزار دبیرخانه ساده یار یکی از بهترین هایی بوده که دیدم ....
خواندن ادامه مطلب 


:: برچسب‌ها: سایت اینترنتی یار ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 آبان 1401 | نظرات ()